Kudy k nám

Je pravděpodobné, že se k nám budete dopravovat nejspíše -

- Autem:

Budete-li vyjíždět z Prahy, nejspíše pojedete po rychlostní silnici R10. V Turnově (resp. na jeho okraji) budete pokračovat po navazující komunikaci I/10 (součast tahu E65) přes Železný Brod a Tanvald až do Kořenova.
Zde je popis trasy na mapách Google.

Nebo můžete (a subjektivně tuto trasu hodnotíme jako rychlejší a pohodlnější) u Turnova sjet směrem na Liberec a pokračovat po R35 až za Hodkovice nad Mohelkou, kde odbočíte na silnici č. 65 a budete pokračovat přes Jablonec, Smržovku a Tanvald až do Kořenova.

Z Kořenova (u motorestu) odbočíte doleva, směrem na Horní Polubný (sledujte směrové ukazatele). Po cca 3km dorazíte až k ceduli označující Horní Polubný. Po dalších 500m dojedete ke kostelu v Horním Polubném. Dáte se doprava, směr Harrachov. Sjíždíte z kopce cca 2 km, dorazíte k parkovišti (po pravé straně, jsou zde kontejnery na tříděný odpad a pod parkovištěm pak penzion u Rudolfa). Zde doporučujeme zaparkovat - jedná se o bezplatné obecní parkoviště s dostatečnou kapacitou.
Pak pokračujte dál z kopce (150m), až dorazíte k malé křižovatce. Zahnete do levého svahu, ale ne vlevo ke sjezdovce, nýbrž vpravo do lesa. Chata U slunce je pak poslední na této cestě, 300m od silnice.

K cestě autem se vám může hodit pohled na hlavní tah Tanvaldem - webkamera z E65 v Tanvaldu.

- Autobusem:

Z Prahy jezdí pravidelně autobusy z Černého Mostu. Cílová zastávka je "Kořenov,Příchovice,Motorest" - ukázat na mapě.
Od zastávky se k chatě dostanete stejně, jako je popsáno v sekci pro cestu autem - trasa je dlouhá cca 3,6km a vede po silnici, dá se i se zavazadly ujít za čas okolo třičtvrtě hodiny.

- Vlakem:

Vaší cílovou stanici bude "Kořenov" ukázat na mapě.
Ze stanice se pak vydáte po silnici doprava, přejdete přes železnční přejezd a před sebou uvidíte "bytovky". Budete pokračovat po silnici, až se dostanete za ně a budete stoupat dál. Cca po 200m dorazíte na malou křižovatku, kdy ve svahu vpravo před Vámi bude sjezdovka. Na této křižovatce se vydáte vpravo, jakoby zpátky k vlaku. Chata U slunce je pak poslední na této cestě, cca 250m od silnice.